اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی
نام و نام خانوادگی: دکتر سلوی شیرین بخش
دانشکده: علوم انسانی
گروه آموزشی : زبان انگلیسی
مرتبه علمی: استادیار
شماره تماس: ۱۳۱- ۳۳۵۸۱۸۸۱- ۰۳۱
پست الکترونیک: salvashirinbakhsh@fei.ac.ir
مدارج تحصیلی
رشته | سال ورود | دانشگاه | مقطع |
|
|
ادبیات انگلیسی |
۱۳۸۲ | دانشگاه اصفهان | کارشناسی |
۱ |
|
آموزش زبان انگلیسی |
۱۳۸۷ | دانشگاه اصفهان | کارشناسی ارشد | ۲ | |
آموزش زبان انگلیسی | ۱۳۹۰ | دانشگاه اصفهان | دکتری |
۳ |
مقالات
نوع پژوهش |
عنوان پژوهش | سال ارائه | محل ارائه |
نقش در اجرا |
|
مقالات پژوهشی |
|||||
Scopus |
Metapragmatic Instruction (6Rs) vs. Input-Based Practice: a Comparison of Their Effects on Pragmatic Accuracy and Speed in the Recognition and Oral Production of English Refusals. | ۱۳۹۵ | Language Learning Journal | نویسنده |
۱ |
علمی پژوهشی | Backward Pragmatic Transfer: The Case of Refusals in Persian. | ۱۳۹۲ | Journal of Society, Culture and Language | نویسنده |
۲ |
(ISC) | The Effect of Cultural Adaptation on EFL Reading Comprehension: the Role of Narrative Nativization and Foreign Language Attitude. | ۱۳۹۰ | ۳L: Language, Linguistics, Literature – The South East Asian Journal of English Language Studies | نویسنده |
۳ |
مقالات همایش های ملی و بین المللی |
|||||
همایش بین المللی |
The Persian Cultural Schema of Ghesmat (fate) | ۱۳۸۹ | The Second International Conference on Language and Communication. National Institute of Development Administration (NIDA) | نویسنده |
۱ |
همایش ملی |
Comparing Four Translations of The Gulestan of Sa’adi: a case of culture specific concepts. | ۱۳۸۹ | The National conference on Translation. | نویسنده |
۲ |
همایش ملی |
The Effect of Social Factors of Age, Gender and Educational Level on a Regional Variability of Farsi: the case of Isfahan dialect. | ۱۳۸۸ | The Second Postgraduate Conference on Issues in Language Teaching and Learning in Iran. | نویسنده |
۳ |
کتاب
تالیف |
English for the Students of Humanities | ۱۳۹۳ | انتشارات دانشگاه اصفهان | نویسنده |
۱ |
دروس تدریسی
کلیات ۱و۲،
آواشناسی،
آزمون سازی،
روش تدریس مهارت ها،
تدریس عملی،
اصطلاحات و تعبیرات،
دستور زبان ۱و۲،
خواندن ۱و۲و۳،
روش ها و فنون یادگیری زبان،
مقاله نویسی،
نامه نگاری،
نگارش پیشرفته،
انگلیسی با اهداف ویژه،
نگارش پیشرفته،
تهیه و تدوین مطالب درسی،
زبانشناسی کاربردی،
سمینار
برنامه هفتگی
ایام هفته | ۱۰-۸ | ۱۲-۱۰ | ۱۵-۱۳ | ۱۷-۱۵ | ||
شنبه | مطالعه و پژوهش | مطالعه و پژوهش | مطالعه و پژوهش | مطالعه و پژوهش | ||
مکان | — | — | — | — | ||
یکشنبه | مطالعه و پژوهش | مطالعه و پژوهش | مطالعه و پژوهش | مطالعه و پژوهش | ||
مکان | — | — | — | — | ||
دوشنبه | راهنمایی و رفع اشکال دانشجویان | امور اجرایی | امور اجرایی | مطالعه و پژوهش | ||
مکان | دفتر مدیرگروه | دفتر مدیرگروه | دفتر مدیرگروه | — | ||
سهشنبه | روش تدریس | روش تدریس | راهنمایی پایان نامههای دانشجویان | مطالعه و پژوهش | ||
مکان | کلاس ۲۵ | کلاس ۲۵ | دفتر مدیرگروه | — | ||
چهارشنبه | سنجش و ارزیابی | اصول و روش تحقیق | امور اجرایی | مطالعه و پژوهش | ||
مکان | کلاس ۳۷ | کلاس ۳۵ | دفتر مدیرگروه | — | ||
پنجشنبه | امور اجرایی | جامعه شناسی زبان (ارشد) | نگارش (ارشد) | مطالعه و پژوهش | ||
مکان | دفتر مدیرگروه | کلاس ۲۵ | کارگاه کامپیوتر ۲ | — |