اعضای هیات علمی دانشکده علوم انسانی
نام و نام خانوادگی: دکتر مصطفی خانزاده
دانشکده: علوم انسانی
گروه آموزشی : روان شناسی و مشاوره
مرتبه علمی: استادیار
شماره تماس: ۱۰۱- ۳۳۵۸۱۸۸۱- ۰۳۱
پست الکترونیک: m.kh@fei.ac.ir
رشته |
سال ورود | دانشگاه |
مقطع |
|
روانشناسی بالینی |
۱۳۸۴ | دانشگاه خوارزمی تهران |
کارشناسی |
۱ |
روانشناسی بالینی |
۱۳۸۸ | دانشگاه شیراز |
کارشناس ارشد |
۲ |
روانشناسی |
۱۳۹۱ | دانشگاه شهید چمران اهواز |
دکتری |
۳ |
نوع پژوهش |
عنوان پژوهش | سال ارائه | محل ارائه |
نقش در اجرا |
|
Scopus | Alcohol Abuse in Iranian Adolescents: A mediational model of parental monitoring and affiliation with deviant peers. |
۲۰۱۷ |
International archives of health sciences |
نویسنده |
۱ |
ISI | External criticism by parents and obsessive beliefs in adolescents in Iran: the mediating role of emotional self-regulation. |
۲۰۱۶ |
International journal of adolescent medicine and health |
نویسنده |
۲ |
Scopus | The role of parental monitoring and affiliation with deviant peers in adolescents’ sexual risk taking: Toward an interactional model. |
۲۰۱۳ |
International Journal of High Risk Behaviors and Addiction |
نویسنده |
۳ |
ISC | Effect of Eight Weeks of Walking and Exercising in Water with Different Intensities on Memory of Elderly Men |
۲۰۱۳ |
International Journal of Sport Studies |
نویسنده |
۴ |
international congress | INTRODUCING THE COGNITIVE-SPIRITUAL GROUP THERAPY PACKAGE OF SUBSTANCE ABUSE ON THE BASIS OF ISLAMICIRANIAN CULTURE |
۲۰۱۶ |
۱۰th annual international addiction sciences congress |
نویسنده |
۵ |
international congress | Efficacy of Addiction Cognitive-Spiritual Group Therapy on Craving, Emotional Regulation and Mental Health of Patients under Methadone Maintenance Treatment |
۲۰۱۷ |
۱۰th annual international addiction sciences congress |
نویسنده |
۶ |
علمی پژوهشی |
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی مقیاس دشواری در نظمبخشی هیجانی |
۱۳۹۱ |
مجله علمی-پژوهشی علوم رفتاری |
نویسنده |
۷ |
علمی پژوهشی |
ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی نسخهی فارسی مقیاس حالت دلبستگی |
۱۳۹۱ |
مجله علمی-پژوهشی پژوهش در سلامت روان |
نویسنده |
۸ |
علمی پژوهشی |
بررسی ساختار عاملی و مشخصات روانسنجی مقیاس طرحوارههای هیجانی بر روی دانشجویان |
۱۳۹۲ |
مجله علمی-پژوهشی فصلنامه مطالعات روانشناسی بالینی |
نویسنده |
۹ |
علمی پژوهشی |
پیش بینی تعلل ورزی بر اساس ابعاد هوش هیجانی |
۱۳۹۲ |
مجله علوم پزشکی ایلام |
نویسنده |
۱۰ |
علمی پژوهشی |
اعتباریابی پرسشنامه عقاید وسواسی (نسخه کودک و نوجوان) در گروهی از نوجوانان ایرانی |
۱۳۹۲ |
مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یزد |
نویسنده |
۱۱ |
علمی پژوهشی |
نظارت والدینی، همنشینی با همسالان منحرف و خطرپذیری مصرف مواد مخدر در نوجوانان خانواده های نظامی |
۱۳۹۲ |
فصلنامه روانشناسی نظامی |
نویسنده |
۱۲ |
علمی پژوهشی |
رفتارپرخطر نوجوانان: نقش نظارت والدینی و همنشینی با همسالان منحرف |
۱۳۹۲ |
مجله علمی-پژوهشی پژوهشهای مشاوره |
نویسنده |
۱۳ |
علمی پژوهشی |
خطرپذیری مصرف مواد در نوجوانان: ارائه مدل تعاملی نظارت والدینی با همنشینی با همسالان منحرف |
۱۳۹۳ |
مجله دانش و تندرستی (دانشگاه علوم پزشکی شاهرود) |
نویسنده |
۱۴ |
علمی پژوهشی |
تاثیر تمرینات هوازی شدید فزاینده کوتاه و میان مدت بر سطح سرمی آنزیمهای سوپراکسیددیسموتاز و کاتالاز در موشهای صحرایی |
۱۳۹۳ |
مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان |
نویسنده |
۱۵ |
علمی پژوهشی |
مقایسه بدکارکردیهای عصب-روانشناختی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی غیرسایکوتیک با سابقه خودکشی، بدون سابقه خودکشی و افراد بهنجار |
۱۳۹۴ |
مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان |
نویسنده |
۱۶ |
علمی پژوهشی |
مدل ساختاری نظمبخشی هیجانی و علائم اختلال اضطراب فراگیر در دانشجویان |
۱۳۹۴ |
فصلنامه مطالعات روانشناسی بالینی |
نویسنده |
۱۷ |
علمی پژوهشی |
تاثیر عملکرد خانواده در پیش بینی حجاب زنان |
۱۳۹۵ |
فصلنامه فرهنگی-تربیتی زنان و خانواده |
نویسنده |
۱۸ |
علمی پژوهشی |
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندهای علائم بدریختانگاری بدنی در دانشجویان |
۱۳۹۶ |
مجله روانشناسی بالینی |
نویسنده |
۱۹ |
علمی پژوهشی |
پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس ابعاد کمالگرایی |
۱۳۹۶ |
فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی |
نویسنده |
۲۰ |
علمی پژوهشی |
نقش میانجیگر نظمبخشی هیجانی در ارتباط بین مؤلفههای جوّ خانوادگی و نگرانی مرضی |
۱۳۹۷ |
مجله علمی-پژوهشی ارمغان دانش |
نویسنده |
۲۱ |
علمی پژوهشی |
نقش انگیزههای روانشناختی در اعتیاد نوجوانان به بازیهای آنلاین |
۱۳۹۶ |
مجله علمی-پژوهشی سلامت و مراقبت |
نویسنده |
۲۲ |
علمی پژوهشی |
مقایسه عزت نفس و نگرانی از تصویر بدنی زنان سالمند ورزشکار و غیرورزشکار |
در حال چاپ |
مجله علمی-پژوهشی سالمند |
نویسنده |
۲۳ |
علمی پژوهشی |
دشواری در نظمبخشی هیجانی و درد در سالمندان |
در حال چاپ |
مجله علمی-پژوهشی سالمند شناسی |
نویسنده |
۲۴ |
علمی پژوهشی |
نقش جهتگیری مذهبی درونی در تبیین احساس شادکامی دانشجویان با توجه به نقش میانجیگر خوشبینی و امیدواری: ارائه یک مدل علّی |
در حال چاپ |
مجله سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت |
نویسنده |
۲۵ |
علمی پژوهشی |
بررسی ارتباط بین مکان کنترل و شادکامی دانشجویان با توجه به نقش میانجیگر خوشبینی و امیدواری |
در حال چاپ |
مجله روشها و مدلها در روانشناسی |
نویسنده |
۲۶ |
Scopus | Predictive model of risky behaviors in adolescents based on risky behavior motivations |
در حال چاپ |
International Journal of High Risk Behaviors and Addiction |
نویسنده |
۲۷ |
همایش ملی |
ارتباط سبکهای دلبستگی با ابعاد روانرنجورخویی و برونگرایی شخصیت |
۱۳۸۹ |
پنجمین سمینار سراسری بهداشت روان دانشجویان |
نویسنده |
۲۸ |
همایش ملی |
رابطهی بین ابعاد میزان حمایت اجتماعی ادراک شده و ابعاد ادراک درد در سالمندان |
۱۳۸۹ |
سومین کنگره انجمن روانشناسی ایران |
نویسنده |
۲۹ |
همایش ملی |
مقایسه حمایت اجتماعی ادراک شده در سالمندان مبتلا به درد مزمن |
۱۳۸۹ |
سومین کنگره انجمن روانشناسی ایران |
نویسنده |
۳۰ |
همایش ملی |
ارتباط کیفیت زندگی و سلامت عمومی سالمندان شرکت کننده در ورزشهای تفریحی شهر تهران |
۱۳۸۹ |
همایش ملی تفریحات ورزشی |
نویسنده |
۳۱ |
همایش ملی |
مقایسه انگیزه های مشارکت در فعالیتهای ورزشی همگانی و تفریحی در بین زنان و مردان |
۱۳۸۹ |
همایش ملی تفریحات ورزشی |
نویسنده |
۳۲ |
همایش ملی |
مقایسه نگرانی از تصویر بدنی دانش آموزان دختر ورزشکار و غیرورزشکار مقطع ابتدایی |
۱۳۹۱ |
هشتمین کنگره پزشکی ورزشی ایران |
نویسنده |
۳۳ |
همایش ملی |
شیوع شناسی رفتارهای پرخطر مصرف مواد مخدر، سیگار و الکل در نوجوانان تهرانی |
۱۳۹۲ |
اولین کنگره سراسری اعتیاد و رفتارهای پرخطر |
نویسنده |
۳۴ |
ترجمه |
درمان شناختی رفتاری اضطراب اجتماعی | ۱۳۹۲ |
آوای نور |
طرح های پژوهشی |
|||||
طرح پژوهشی ملی |
نقش نظارت والدین، همنشینی با همسالان و ساختار خانواده در رفتارهای پرخطر نوجوانان خانواده های کارکنان سپاه |
۱۳۹۱ |
مرکز تحقیقات علوم رفتاری |
همکار طرح |
۱ |
طرح پژوهشی ملی |
بررسی عوامل مؤثر بر بدحجابی و راهکارهای ارتقاءدهنده و تحکیم بخش حجاب در دختران و زنان |
۱۳۹۳ |
مرکز تحقیقات علوم رفتاری |
همکار طرح |
۲ |
طرح پژوهشی ملی |
بررسی مقایسه ای وضعیت سلامت روانشناختی خانواده های حوزوی و غیرحوزوی کشور و تدوین راهکارهای ارتقاء بخش تحکیم خانواده |
۱۳۹۵ |
مرکز پژوهشهای مجلس |
همکار طرح |
۳ |
طرح پژوهشی ملی |
آموزش مهارتهای زندگی برای نخبگان |
۱۳۹۰ |
بنیاد نخبگان استان فارس |
همکار طرح |
۴ |
عنوان |
دانشجو | رشته | نقش |
|
بررسی نقش عوامل شخصیتی . تعارظات زناشویی و تنظیم هیجانی در ابتلا به پره اکلامپسی |
بهاره باقری | کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی | استاد راهنما |
۱ |
بررسی روابط ساده و چند گانه بین پنچ صفت بزرگ نئو و مقیاس های شخصیتی ام ام پی آی با میزان استفاده از عکسهای سلفی در شبکه های اجتماعی |
مریم جمشیدی | کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی | استاد راهنما |
۲ |
بررسی مدل ساختاری روابط بین سبک دلبستگی ایمن، روان رنجورخویی و جو عاطفی خانواده باسلامت روان با توجه به نقش میانجیگری جرات مندی در دانشجویان |
رامین شریف | کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی | استاد راهنما |
۳ |
مدل ساختاری ارتباط هوش معنوی و هوش هیجانی با رضایت زناشویی با توجه به نقش میانجیگری ذهن آگاهی در دانشجویان متاهل دانشگاه اصفهان |
مریم محمدی | کارشناسی ارشد روانشناسی شخصیت | استاد راهنما |
۴ |
ررسی مدل ساختاری ارتباط بین تاب آوری و پیشرفت تحصیلی با میانجی گری راهبردهای خود تنطیمی و عزت نفس در دانش آموزان دبیرستانی مبتلا به فلج مغزی |
مرجان کاظمی | کارشناسی ارشد روانشناسی شخصیت | استاد راهنما |
۵ |
بررسی نقش ویژگیهای شخصیتی نئو،خودتنظیمی و حواس پرتی در بروز سوانح فنی در یکی از نهادهای نظامی شهر اصفهان |
محمد روشنی | کارشناسی ارشد روانشناسی شخصیت | استاد راهنما |
۶ |
پیش بینی گرایش نوجوانان به الگوهای فرهنگ غربی بر اساس سبک هویت، عزت نفس و کمال گرایی در دانش اموزان مقطع متوسطه دوم شهر اصفهان |
لادن لطفی | کارشناسی ارشد مشاوره | استاد راهنما |
۷ |
بررسی اثربخشی روانشناسی مثبت گرا بر تاب آوری و خوش بینی همسران مردان معتاد شهر اصفهان |
پریسا بابایی | کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی | استاد مشاور |
۸ |
اثربخشی آموزش گروهی هوش هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان، اختلالات رفتاری و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان مدارس شبانه روزی پایه نهم |
فاطمه اقبالی | کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی | استاد مشاور |
۹ |
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیت هگزاکو و هوش هیجانی با علاقه به درس ادبیات در دانش آموزان دختر پایه نهم شهر اردکان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ |
صدیقه پورحسینی | کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی | استاد مشاور |
۱۰ |
مقایسه مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی دارای لکنت و بدون لکنت با استفاده از پرسشنامه مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی ( فرم معلم) در سال۱۳۹۲ |
بهناز امیدزاده | کارشناسی ارشد گفتاردرمانی | استاد مشاور |
۱۱ |
تسلط بر نرم افزارهای آفیس (ورد، پاورپوینت، اکسل و |
۱ |
تسلط بر فرآیند آزمونسازی و تهیه ابزار در روانشناسی و مشاوره |
۲ |
spss تسلط بر نرمافزار آماری |
۳ |
LISREL و AMOS تسلط بر نرمافزار آماری و مدلیابی معادلات ساختاری |
۴ |
SmartPLS تسلط بر نرمافزار آماری و نسل دوم مدلیابی معادلات ساختاری |
۵ |
MINITAB تسلط بر نرم افزار آماری و تحلیل روند و سریهای زمانی |
۶ |
مشاور پژوهشی و تسلط بر تجزیه و تحلیل آماری کمی در علوم انسانی |
۷ |
رواندرمانی و مشاوره فردی |
۸ |
انواع گروه درمانی برای اختلالات خاص، مانند وسواس، اعتیاد، اضطراب اجتماعی، مدیریت توجه، کنترل درد و … |
۹ |
برگزاری انواع دورهها و کارگاههای تخصصی |
۱۰ |
MHLE، MCHE دارای مدارک زبان و زبان دانشگاه شهید چمران اهواز |
۱۱ |
عوامل خطر، عوامل محافظت کننده و پیشگیری اولیه برای اختلالات روانی
اختلالات طیف وسواس (OCD، BDD و …)
آزمونسازی و استانداردسازی آزمونها در حوزه های مختلف روانشناسی
رفتارهای پرخطر در نوجوانان
نظم بخشی هیجانی و اختلالات روانی
صفات شخصیتی و اختلالات روانی
اختلالات شخصیت
ایام هفته |
۱۰-۸ |
۱۲-۱۰ |
۱۵-۱۳ |
۱۷-۱۵ |
||
شنبه |
مطالعه و پژوهش | مطالعه و پژوهش | مطالعه و پژوهش |
مطالعه و پژوهش |
||
یکشنبه |
فیزیولوژی اعصاب و غدد (کارشناسی) | اصول روانشناسی بالینی
(کارشناسی) |
فیزیولوژی اعصاب و غدد
(کارشناسی) |
مطالعه و پژوهش |
||
مکان |
کلاس ۳۱ | کلاس ۳۵ |
کلاس ۳۵ |
|||
دوشنبه |
روانشناسی فیزیولوژیک (کارشناسی) | آمار توصیفی
(کارشناسی) |
آمار توصیفی
(کارشناسی) |
مطالعه و پژوهش |
||
مکان |
کلاس ۳۵ | کلاس ۳۷ |
کلاس ۳۵ |
|||
سهشنبه |
مراجعه دانشجویان | آزمونهای روانشناختی ۱
(کارشناسی) |
آزمونهای روانشناختی ۱
(کارشناسی) |
مطالعه و پژوهش |
||
مکان |
دفتر برنامه ریزی و مدیران گروه | کلاس ۳۶ |
کلاس ۳۶ |
|||
چهارشنبه |
آمار استنباطی پیشرفته (کارشناسی ارشد) | آمار توصیفی
(کارشناسی ارشد) |
روشهای پژوهش پیشرفته
(کارشناسی ارشد) |
مطالعه و پژوهش |
||
مکان |
کلاس ۳۵ | کلاس ۳۵ |
کلاس ۲۳ |
|||
پنجشنبه |
مراجعه دانشجویان | مراجعه دانشجویان | مراجعه دانشجویان | مطالعه و پژوهش | ||
مکان | دفتر برنامه ریزی و مدیران گروه | دفتر برنامه ریزی و مدیران گروه |
دفتر برنامه ریزی و مدیران گروه |