جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود کارشناسی ارشد پنجشنبه مورخ ۲۶ بهمن ۹۶ با حضور بیش از ۹۰ نفر از دانشجویان و مسئولان موسسه برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای دکتر شکرانی رئیس محترم موسسه ضمن خوش آمد گویی، تسهیلات فراهم شده به منظور خدمت رسانی بهتر به دانشجویان را برشمردند. ایشان ضمن تاکید بر نقش غیر قابل انکار فناوری اطلاعات در عصر جدید به سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته در این حوزه پرداختند و برخی پروژه‌های انجام شده در این حوزه نظیر سیستم جامع پژوهشی، سیستم وای-فای رایگان، سیستم اتوماسیون اداری، سیستم آموزشی لابراتوار زبان و سیستم ایمیل دانشگاهی را نام بردند.

سپس جناب آقای دکتر بیدهندی معاون محترم فرهنگی-دانشجویی به ایراد سخن پرداختند و پتانسیل‌های فرهنگی موسسه را خاطر نشان کرده  و از همکاری‌های انجام شده با سازمان‌های شهری در حوزه فرهنگی یاد کردند. ایشان همچنین یادآور شدند که دانشجویان ضمن مطالعه و پژوهش نباید از حوزه فرهنگی غفلت نمایند.

همچنین جناب آقای دکتر طباطبایی معاون محترم آموزشی-پژوهشی موسسه به قوانین و مقررات آموزشی پرداختند و در ادامه سرکار خانم دکتر سجادیان رئیس محترم آموزش موارد تکمیلی در حوزه آموزشی دانشجویان را خاطر نشان کردند.

در پایان جناب آقای مهندس قاسمی مدیر محترم روابط عمومی نحوه استفاده از تسهیلات فناوری اطلاعات موسسه را آموزش دادند و جلسه با پرسش و پاسخ دانشجویان به اتمام رسید.