سامانه آموزش مجازی راه‌اندازی گردید

همزمان با ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع)، موسسه آموزش عالی فیض الاسلام با هدف رفاه حال دانشجویان و اساتید محترم و استمرار فعالیت‌های آموزشی، سامانه آموزش مجازی خود را راه اندازی نموده است.

این سامانه که با همت و تلاش متخصصین فناوری اطلاعات موسسه در زمان بسیار اندک طراحی و راه اندازی گردیده است امکان برگزاری کلیه کلاس‌های درس به شیوه همزمان (آنلاین) و غیر همزمان (آفلاین) را دارا بوده و  اساتید و دانشجویان محترم می‌توانند از امکاناتی نظیر گفت و گوی صوتی، تصویری، نوشتاری، آزمون، بررسی روند پپیشرفت، ارسال و دریافت تمرینات،، فضای بحث گروهی، اطلاع رسانی و … استفاده نمایند.

همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده پهنای باند اینترنت مصرفی دانشجویان عزیز در سامانه آموزش مجازی موسسه به صورت رایگان خواهد بود.

به منظور استفاده از آموزش‎های مجازی کافی است به آدرس https://lms.fei.ac.ir وارد شده و با استفاده از شماره دانشجویی / کد استادی به عنوان نام کاربری و کد ملی (بدون صفر اول) به عنوان رمز عبور به سامانه وارد گردید. همچنین دانشجویان محترم اتباع برای ورود بایستی نام کاربری و رمز عبور را شماره دانشجویی وارد نمایند.

کلیه کاربران عزیز در اولین ورود به سامانه اطلاعات خود را ویرایش نموده و حتما ایمیل فعال خود را در بخش مربوطه وارد نمایند. کلیه اطلاع رسانی‌های مربوط به دروس و امتحانات، تغییر کلمه عبور و … فقط از طریق پست الکترونیک (ایمیل) امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است  کلیه مفاد درسی که به صورت مجازی ارائه می‌گردد مطابق سرفصل مصوب درس می‌باشد و از این مطالب در امتحانات میان ترم و پایان ترم ارزشیابی به عمل خواهد آمد.

اساتید محترم پس از ورود به سامانه با انتخاب درس خود، بر اساس لیست کلاسی، دانشجویان را به درس اضافه نمایند.